Τα
ελαστικά
είναι βασικό εξάρτημα για την ασφάλεια του αυτοκινήτου, γι’ αυτό και πρέπει να βρίσκονται πάντοτε σε καλή κατάσταση.
Το
συνεργείο ελαστικών μας Βουλκανιζατέρ Λεωνίδας στην Παιανία Αττικής σας παρέχει
εγγύηση ασφάλειας των ελαστικών σας !
Η εταιρεία μας μπορεί να αναλάβει τα εξής:
Επισκευάζουμε το ελαστικό που έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα με εσωτερική επισκευή (κόλλημα-μπάλωμα) ή επισκευάζουμε εξωτερικά με υψηλής ποιότητας κορδόνι.
Όχημα το οποίο κινήθηκε με μηδενικό αέρα στο ελαστικό, δεν επισκευάζεται και είναι ακατάλληλο.
Επιβατικό ελαστικό το οποίο έχει τραυματιστεί στα πλαϊνά τοιχώματα όπως οπή, εξόγκωμα, σκίσιμο ή οποιαδήποτε ανωμαλία δεν επισκευάζεται με κανέναν τρόπο, ΟΠΟΤΕ θα πρέπει να προχωρήσετε σε αντικατάσταση ελαστικού.
Η σωστή επισκευή σε ελαστικό moto tubeless δηλαδή χωρίς σαμπρέλα, γίνεται με εσωτερική επισκευή (κόλλημα-μπάλωμα).
Η διαδικασία αυτή σε moto είναι χρονοβόρα και για τον λόγο αυτό στα περισσότερα moto κάνουμε εξωτερική επισκευή με κορδόνι υψηλής ποιότητας -ειδικό για moto.
Η επισκευή με κορδόνι δεν είναι οριστική λύση, με την πάροδο του χρόνου το κορδόνι ξεραίνεται, χάνει τον αέρα ο τροχός και φθείρει το ελαστικό.
Το ελαστικό moto όταν δεν έχει τη σωστή πίεση αέρα φθείρεται και μειώνεται ο χρόνος ζωής του. Η σωστή λύση είναι να γίνει εσωτερική επισκευή του ελαστικού.
Ακολουθώντας τις τεχνικές προδιαγραφές κάθε οχήματος έχουμε τη δυνατότητα να επισκευάσουμε και
ελαστικά:
Εάν παρατηρείτε ότι το αυτοκίνητό σας τραβάει προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά όταν αφήνετε το τιμόνι για μια στιγμή σε έναν επίπεδο δρόμο, χρειάζεται να το πάτε για έλεγχο της
ευθυγράμμισης. Η ρύθμιση της ευθυγράμμισης σημαίνει να ρυθμίσετε τα μέρη των αναρτήσεων εμπρός και πίσω. Εάν το όχημά σας δεν είναι σωστά ρυθμισμένο, αυτό μπορεί να προκαλέσει πρόωρη φθορά των ελαστικών.
Να ελέγχετε πάντοτε την ευθυγράμμιση όταν:
• Έχετε χτυπήσει πάνω σε κάτι.
• Παρατηρείτε ότι τα ελαστικά σας φθείρονται ανώμαλα ή κατά τρόπο ανομοιόμορφο.
• Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τράβηγμα ή συμπεριφοράς του οχήματος, όπως:
- Το όχημά σας τραβάει ή παρεκκλίνει προς μια πλευρά.
- Το τιμόνι σας δεν επανέρχεται εύκολα μετά από μια στροφή ή είναι σε θέση στροφής ενώ εσείς πηγαίνετε ευθεία.
• Αγοράζετε ένα καινούργιο σετ ελαστικών και θέλετε να διαρκέσει όσο το δυνατόν περισσότερο.
• Αντικαθιστάτε ένα στοιχείο ανάρτησης ή διεύθυνσης.
Οι περισσότερες απορρυθμίσεις ευθυγράμμισης εμπρός και πίσω αντιμετωπίζονται σε 30 λεπτά περίπου. Η ρύθμιση της ευθυγράμμισης συνίσταται στον έλεγχο της κατεύθυνσης και των γωνιών των ελαστικών σε συνάρτηση με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του οχήματος και είναι μια πολύ απλή εργασία για έναν ειδικό του ελαστικού.
Η ευθυγράμμιση γίνεται προληπτικά 1 φορά τον χρόνο ή 10.000 χλμ, ή όταν συμβεί μια βίαιη πρόσκρουση, πέσιμο σε μεγάλη λακκούβα, ή δυνατό χτύπημα σε πεζοδρόμιο.
Τα
ελαστικά
είναι βασικό εξάρτημα για την ασφάλεια του αυτοκινήτου, γι’ αυτό και πρέπει να βρίσκονται πάντοτε σε καλή κατάσταση.
Το
συνεργείο ελαστικών μας Βουλκανιζατέρ Λεωνίδας στην Παιανία Αττικής σας παρέχει
εγγύηση ασφάλειας των ελαστικών σας !
Η εταιρεία μας μπορεί να αναλάβει τα εξής:
Επισκευάζουμε το ελαστικό που έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα με εσωτερική επισκευή (κόλλημα-μπάλωμα) ή επισκευάζουμε εξωτερικά με υψηλής ποιότητας κορδόνι.
Όχημα το οποίο κινήθηκε με μηδενικό αέρα στο ελαστικό, δεν επισκευάζεται και είναι ακατάλληλο.
Επιβατικό ελαστικό το οποίο έχει τραυματιστεί στα πλαϊνά τοιχώματα όπως οπή, εξόγκωμα, σκίσιμο ή οποιαδήποτε ανωμαλία δεν επισκευάζεται με κανέναν τρόπο, ΟΠΟΤΕ θα πρέπει να προχωρήσετε σε αντικατάσταση ελαστικού.
Η σωστή επισκευή σε ελαστικό moto tubeless δηλαδή χωρίς σαμπρέλα, γίνεται με εσωτερική επισκευή (κόλλημα-μπάλωμα).
Η διαδικασία αυτή σε moto είναι χρονοβόρα και για τον λόγο αυτό στα περισσότερα moto κάνουμε εξωτερική επισκευή με κορδόνι υψηλής ποιότητας -ειδικό για moto.
Η επισκευή με κορδόνι δεν είναι οριστική λύση, με την πάροδο του χρόνου το κορδόνι ξεραίνεται, χάνει τον αέρα ο τροχός και φθείρει το ελαστικό.
Το ελαστικό moto όταν δεν έχει τη σωστή πίεση αέρα φθείρεται και μειώνεται ο χρόνος ζωής του. Η σωστή λύση είναι να γίνει εσωτερική επισκευή του ελαστικού.
Ακολουθώντας τις τεχνικές προδιαγραφές κάθε οχήματος έχουμε τη δυνατότητα να επισκευάσουμε και
ελαστικά:
Εάν παρατηρείτε ότι το αυτοκίνητό σας τραβάει προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά όταν αφήνετε το τιμόνι για μια στιγμή σε έναν επίπεδο δρόμο, χρειάζεται να το πάτε για έλεγχο της
ευθυγράμμισης. Η ρύθμιση της ευθυγράμμισης σημαίνει να ρυθμίσετε τα μέρη των αναρτήσεων εμπρός και πίσω. Εάν το όχημά σας δεν είναι σωστά ρυθμισμένο, αυτό μπορεί να προκαλέσει πρόωρη φθορά των ελαστικών.
Να ελέγχετε πάντοτε την ευθυγράμμιση όταν:
• Έχετε χτυπήσει πάνω σε κάτι.
• Παρατηρείτε ότι τα ελαστικά σας φθείρονται ανώμαλα ή κατά τρόπο ανομοιόμορφο.
• Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τράβηγμα ή συμπεριφοράς του οχήματος, όπως:
- Το όχημά σας τραβάει ή παρεκκλίνει προς μια πλευρά.
- Το τιμόνι σας δεν επανέρχεται εύκολα μετά από μια στροφή ή είναι σε θέση στροφής ενώ εσείς πηγαίνετε ευθεία.
• Αγοράζετε ένα καινούργιο σετ ελαστικών και θέλετε να διαρκέσει όσο το δυνατόν περισσότερο.
• Αντικαθιστάτε ένα στοιχείο ανάρτησης ή διεύθυνσης.
Οι περισσότερες απορρυθμίσεις ευθυγράμμισης εμπρός και πίσω αντιμετωπίζονται σε 30 λεπτά περίπου. Η ρύθμιση της ευθυγράμμισης συνίσταται στον έλεγχο της κατεύθυνσης και των γωνιών των ελαστικών σε συνάρτηση με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του οχήματος και είναι μια πολύ απλή εργασία για έναν ειδικό του ελαστικού.
Η ευθυγράμμιση γίνεται προληπτικά 1 φορά τον χρόνο ή 10.000 χλμ, ή όταν συμβεί μια βίαιη πρόσκρουση, πέσιμο σε μεγάλη λακκούβα, ή δυνατό χτύπημα σε πεζοδρόμιο.
Η
ζυγοστάθμιση αφορά το βάρος του τροχού και την κατανομή του.
• Ακόμη και μια μικρή διαφορά βάρους, της τάξης των 5 γραμμαρίων, αν το αυτοκίνητο τρέχει με 100 χλμ/ώρα, «μεταφράζεται» σε 4 στροφές το δευτερόλεπτο ή 14,000 κραδασμούς την ώρα.
• Η λανθασμένη ζυγοστάθμιση μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες φθορές στα μηχανικά μέρη, το σύστημα διεύθυνσης, και στα ελαστικά του αυτοκινήτου αν και εφόσον νιώσουμε τρέμουλο του τιμονιού κατά τη διάρκεια της οδήγησης, θα πρέπει να το πάμε για ζυγοστάθμιση.
• Ο έλεγχος της ζυγοστάθμισης, καλό θα είναι να γίνεται κάθε 8 με 10.000 χλμ, αλλά και κάθε φορά, που αλλάζουμε ελαστικά.
Ποιά είναι η διαφορά ανάμεσα στην ευθυγράμμιση και τη ζυγοστάθμιση;
Η ευθυγράμμιση συγχέεται συχνά με τη ζυγοστάθμιση. Υπάρχουν μεγάλες διαφορές ανάμεσα στα δύο. Ευθυγράμμιση είναι η ρύθμιση της γεωμετρίας των τροχών. Οι τροχοί πρέπει να έχουν κάθε στιγμή τις τιμές που καθορίζει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου.
Η ζυγοστάθμιση αφορά την προσθήκη αντίβαρων και στις δύο πλευρές της ζάντας ώστε τα ελαστικά να μη μεταφέρουν κραδασμούς στο αυτοκίνητο, ειδικά σε μεγάλες ταχύτητες.
Οι ζάντες ενός αυτοκινήτου είναι από τα αξεσουάρ που είναι συνεχώς εκτεθειμένα στις καιρικές συνθήκες, αλλά και σε συχνά χτυπήματα, π.χ. στο πεζοδρόμιο. Την ίδια στιγμή αποτελούν και ένα αξεσουάρ που αλλάζει και την εικόνα του οχήματος και για αυτό οι περισσότεροι οδηγοί επενδύουν χρόνο και χρήμα στην επιλογή της κατάλληλης ζάντας.
Στην επιχείρησή μας θα βρείτε καινούριες ζάντες αλλά επιπλέον πραγματοποιούμε επισκευές για ζάντες, βελτιώνοντας της αισθητική του οχήματος και παράλληλα κάνοντάς σας οικονομία.
ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΜΑΣ!
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΑΣ!
ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΜΑΣ!
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΜΑΣ!
Όροι χρήσης | Πολιτική Cookies | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων 2023 © Βουλκανιζατέρ – Ελαστικά Λεωνίδας - all rights reserved.| Powered by Vrisko.gr